case study overhere

overhere

Zítra to roztočíme, drahoušku

Ve skutečnosti jsme to roztočili už včera. Spolupráce s brněnskou videoprodukční agenturou overhere pro nás byla skvělá zkušenost. Overhere natáčí reklamní spoty, animovaná a prezentační firemní videa a nabízí i produkční služby. Vytváří vše od kreativy a scénáře až po finální zpracování. 

oh! ou jé! wow!

Základní vizuální identitu overhere zpracovala naše partnerská agentura Justmighty a my jsme s ní na webu dále pracovali. Jméno agentury overhere v přeneseném významu znamená zvolání: „Hej, tady jsme!“ Brand je laděný do odstínů modré a magentové barvy, která je doplněná o bílou. Logo je spojením znaků „o + h + !“. Vykřičník evokuje klapku, akci a velkolepost a zkrácená verze loga „oh“ napovídá, že se vám bude tajit dech. 

Na webu overhere jsme potřebovali dobře odprezentovat všechny služby, které nová brněnská videoprodukce nabízí, a taky lidi, kteří ji tvoří. Z našeho pohledu byla nejdůležitější tvorba podstránek „portfolio“ a jednotlivých případových studií. Do každé z nich totiž overhere potřebuje dostat hodně fotek a hlavně videí. Proto jsme vytvořili praktické šablony, kam si může klient veškeré materiály rychle a jednoduše nahrát.

overhereoverhereoverhereoverherecase study overherecase study overhere

Spolupracujte s námi

Přejít k objednávce