case study energoflex

Energoflex

Průmyslová firma z jižní Moravy

Energoflex nás oslovil, abychom pro něj vytvořili vizuální identitu a nové webové stránky. Je to česká firma z Brna, která se zabývá vzduchotechnikou a úsporami tepelných energií v průmyslovém odvětví. 

Zvýšení efektivnosti a snížení nákladů

Do loga jsme promítli prvek šipek. Ten znázorňuje proudění vzduchu, snížení energetických nákladů, zvýšení efektivnosti výroby a zároveň dynamiku celé společnosti. Malá písmena jsme v logu zvolili proto, aby působilo přívětivě, přátelsky a rodinně.

Jako čtyři základní barvy jsme určili žlutou, růžovou a tmavě i světle modrou. Žlutá symbolizuje energii, růžová teplo a temně modrá stabilitu. Vzduch jsme pak ztvárnili nebeskou modří. V rámci brandu jsme vytvořili aplikace včetně ukazatelů a směrovek.

Méně je více

Návštěvník staré webové stránky byl zahlcený velkým množstvím informací, které se navíc na různých místech duplikovaly. Proto jsme si s klientem vytyčili cíl web zjednodušit tak, aby se na nich návštěvníci rychle zorientovali a skutečně našli, co hledají. A skutečně. Kdo hledá, ten najde.

case study energoflex case study energoflexcase study energoflexcase study energoflex

Spolupracujte s námi

Přejít k objednávce